14.11.2004 god, planinarski pohod: MAĐAREVO - GREBENGRAD!

U pohod su išli:

Sa sabirnog mjesta (ispred restorana "Dobro mi došel prijatel" krenuli smo autima do vlaka u Z. Bistricu. Na stanici su nam se pridružili Aida i Miljenko Beljak, Mirko i Nada Fulir te Nenad Perić. Prije dolaska vlaka okrepu smo našli u «Štaciji» gdje nas je počastio vlasnik Mihaljinec (unuk mu je u našem vrtiću)!

Vlak je došao po voznom redu u 9,15! Iz Mađareva, pored zapuštenih objekata postaje, lijevo sve do crkve pa opet lijevo, biramo lakši i duži put, penjemo se kroz nastanjeni dio, a onda kroz vikend naselje slijedeći markacije makadamskim putem kroz šumu - planinarske kuće Grebengrad.. Dan je vjetrovit, hladan, ali unatoč tomu dobar za planinarenje. Suma je žuta, samo što lišće ne padne. Krijepimo se orehovicom, naslikavamo i šalimo. Približivši se domu razgovaramo da li su još živi jedini stanari Grebengrada. Dragec, Dominko i Ivančica provjeravaju i vidjevši da su živi odnose im vino i nešto jela.

U domu nas čeka domaćica s kuhanim vinom i Ivek iz Varaždina. Nakon okrepe krećemo na sam vrh Grebengrada, a zatim do križa gdje nas vjetar sprječava u penjanju, ali mi se ne damo! Vjetar nosi sve pred sobom pa tako i Ljubekovu kapu. U letu ju hvata Š. Hamin, a M. Fulir uspjeva zabilježiti foto aparatom. Pored križa smo skrenuli i došli do farme koza. Promatramo konje, a Miljenko i Mirko ih slikaju.

Upisujemo se u knjigu dojmova i krijepimo popodnevnom kavom. Slijedi pjesma koju započimaju Ljubek i Dragec (imam konja zvanog Smokija). Svi smo raspoloženi, šalimo se, pjevamo . U pjesmi nam se pridružuje i Ivek.

Oko 14,30 krećemo natrag prema Mađarevu, jednim dijelom ponavljamo stazu, a onda biramo drugi put koji je puno teži. Ispred nas ukazuje se prekrasan vidikovac i široka panorama. Spustili smo se sve do crkve gdje razgledavamo novoizgrađen križni put, mostić i Isusov kip. Neki se žele tu i slikati. Dominko, Ivančica i Ljubek ispraćaju Iveka do gostionice «Zagorec» gdje ga čeka cura. Odmaramo se i čekamo vlak na zapuštenoj stanici koja podsjeća na kaubojski film. Pridružuje nam se suputnik, stanovnik Mađareva, koji putuje u Zagreb. Vlak je došao točno u 16,16, a suputnik nas nastavlja zabavljati, osobito ženski dio društva.

U Z. Bistrici bili smo oko 16,50, a u M. Bistrici u 17 h!